نشست هم اندیشی اعضای کمیته المپیاد دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۳:۳۹ | تعداد بازدید: 28

اولین نشست هم اندیشی اعضای  کمیته علمی المپیاد  دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در تاریخ ۱۷ اسفند ماه  برگزار شد.

سرکار خانم عطاریان مسئول واحد المپیاد بیان کرد: تشکیل کمیته های علمی و طراحی مدل  استاد پشتیبان  در جهت اماده سازی  دانشجویان برای شرکت در رویداد المپیاد علمی ارزنده ترین دستاورد این نشست بود .

 این نشست به منظور اشنایی اعضای کمیته علمی با برنامه عملیاتی  و فرایند المپیاد و  هم اندیشی و همفکری اعصا در زمینه  ایجاد انگیزه و اماده سازی  دانشجویان و تقویت بنیه علمی انان  برگزار شد،.

جناب اقای دکتر حشمتی مدیر دفتر توسعه مطالعات دانشگاه نیز ضمن تاکید  بر شکل گیری فرایند المپیاد، این رویداد علمی را الگویی مناسب در جهت تحول شیوه های  اموزش دانست و بر لزوم ارتقا مهارت های اموزشی اعصای کمیته علمی و سایر اساتید دانشگاه تاکید نمودند و شیوه های ارزیابی دانشجو در   المپیاد علمی را الگوی عینی  اموزشی مناسب و فرصتی  برای تقویت مهارت های تحلیلی و استدلالی در  دانشجو  دانست.

در ادامه خانم عطاریان ضمن تشریح اهداف و برنامه های واحد المپیاد ، اسامی  مسئولین هر یک از  حطیه ها و اساتید  پشتیبان عضو کمیته علمی المپیاد را تعیین نمودند و بر تقویت ارتباط استاد و دانشجو در هر یک از حیطه ها هدایت و برنامه ریزی برای انان  و طراحی مدل اموزشی خاص هر حیطه تاکید  نمودند.