مراسم افتتاحیه اولین جشنواره پروپوزال نویسی دانشجویان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ ۱۱:۴۹ | تعداد بازدید: 47

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی-پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه  افتتاحیه اولین دوره "جشنواره پروپوزال نویسی" ویژه دانشجویان  با حضور اساتیدو دانشجویان  در سالن همایش ابن سینای دانشگاه برگزار گردید.  

 

دکتر حسن اژدری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ضمن اشاره به اینکه پژوهش یکی از مهمترین و اساسی ترین شاخصهای پیشرفت در هر جامعه است و دغدغه ارتقای فعالیت های پژوهشی دانشجویی در تمام ارگانهای دانشگاه مشهود می باشد در خصوص جشنواره گفت :  این جشنواره به همت مرکز رشد و فناوری سلامت، کمیته تحقیقات دانشجویی و انجمن علمی دانشجویی و در راستای فرهنگ سازی پژوهش کیفیت محور و اثر بخش در بین دانشجویان، برنامه ریزی و اجرا گردید. وی افزود :  هدف از برگزاری این جشنواره تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه پژوهش در بین دانشجویان، زمینه سازی و هدایت دانشجویان مستعد برای انجام پژوهش های غنی، برقراری ارتباطات علمی پژوهشی بین دانشجویان و اساتید، ایجاد رقابت پژوهشی بین دانشجویان، ارتقاء کمی، کیفی تولیدات، آثار پژوهشی دانشجویان و در نهایت ارتقا سطح علمی-پژوهشی دانشگاه می باشد و امیدواریم بتوانیم در راستای تقویت بنیه پژوهش در دانشگاه به اهدافی که ترسیم کرده ایم برسیم.

همچنین  دکتر حسین رنجبر مدیر پژوهش دانشگاه و دبیر علمی جشنواره با اشاره به اهمیت پژوهش دانشجویی و ارتقای آن در دانشگاه گفت : امروزه بنای موفقیت هر مجموعه ای را بنیه علمی آن مجموعه می سازد و باید تلاش کنیم تا دانشجویانی پژوهش گر پرورش دهیم . در ادامه مراسم نیز  الهام آزموده سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی و دبیر اجرایی جشنواره به بیان آیین نامه و ضوابط و جدول زمان بندی جشنواره پرداخت.

لازم به ذکر است در این جشنواره کارگاه های آموزشی و عملی جهت ارتقاء سطح علمی دانشجویان در رابطه با پژوهش و نحوه تدوین و نگارش یک پروپوزال تحقیقاتی توسط اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد و تاریخ اختتامیه نیز 23 اردیبهشت می باشد .