جلسه اعضای شورای صنفی دانشگاه با مسئولین دانشکده بهداشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ۱۳:۲۳ | تعداد بازدید: 42

جلسه اعضا شورای صنفی با مسئولین دانشکده بهداشت، یکشنبه 25 مهر ماه در محل سالن جلسات معاونت آموزشی برگزار گردید.

دکتر هادی علیزاده ضمن خوشامد گویی به اعضای شورای صنفی دانشجویان بدلیل جلب اعتماد دانشجویان، از آنان به عنوان همکار و همیار مجموعه حوزه دانشجویی نام برده و پیگیری مسائل صنفی و رفاهی دانشجویان را از اولویت های مهم این شورا دانست.

وی افزود: بمنظور اطلاع از نظرات و مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان و انتقال بی واسطه نظرات بین مسئولین و دانشجویان، برگزاری مستمر اینگونه جلسات بسیار موثر واقع خواهد شد.

دکتر هاشم حشمتی، عضو هیات علمی دانشکده بهداشت در سخنانی ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای صنفی در این نشست بیان کرد: هدف از این نشست بررسی مسائل مربوط به ارتقاء خدمات دانشجویی و بررسی و پیگیری درخواست‌های دانشجویان میباشد و ما تمام تلاش خود را در جهت بررسی نقطه نظرات و رفع مسائل دانشجویان و ارائه راهکار های موثر با مشورت و همکاری نمایندگان دانشجویان خواهیم نمود. امید است بتوانیم در جهت رفع موانع و مشکلات دانشجویان گام های موثری برداشته و اقدامات مفیدی را انجام دهیم.

در ادامه جلسه اعضای شورای صنفی به بیان اهم مطالبات و نقطه نظرات دانشجویان از جمله مشکلات مربوط به خوابگاه ها، بارگذاری دروس، واحد های عملی، چگونگی برگزاری کلاس ها و کارآموزی دانشجویان پرداختند و درنهایت دکتر علیزاده، ریاست و دکتر حشمتی عضو هیات علمی دانشکده بهداشت پیرامون موضوعات مطرح شده صحبت نمودند  و با مشورت اعضا شورای صنفی پاسخ و راهکاری ارائه نمودند.