شرح وظایف
روابط عمومي مجموعه اي از اقدامات و تلاش هاي آگاهانه، سنجيده و برنامه ريزي شده به منظور جلب مشاركت عمومي و كسب تفاهم متقابل بين يك سازمان و گروه هاي مورد نظر آن سازمان است، بايد پذيرفت كه روابط عمومي دانش، فن، هنر و تخصصی است كه داراي اصول فلسفي خاصي بوده و از انگيزه بالايي براي خدمتگزاري به مردم و جامعه برخوردار است، آنچه امروز در روابط عمومي شاهد آن هستيم ضعف در استفاده از تكنيك ها و فنون نيست بلكه كيفيت استفاده از آنهاست پس شايسته است با بهره گيري از فنون و تكنيك هاي روابط عمومي بتوانيم نسبت به توسعه سازمان، كه نتيجه داشتن روابط عمومي پويا است تلاش كنيم .
شرح وظایف مسئول روابط عمومی معاونت:
1- تهیه، تولید و جمع آوری اطلاعات از عملکرد فعالیت ها و دستاوردهای معاونت 2- ارتباط موثر و هدفمند با رسانه های جمعی اعم از صدا و سیما، خبرگزاریها و نشریات به منظور انعکاس دستاوردها و فرهنگ سازی سلامت 3- تهیه طرح ها و برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی و نظارت بر اجرای آن در سطح معاونت 4- مستند سازی فعالیت ها و دستاوردهای معاونت بصورت مکتوب ،الکترونیکی، صوتی و تصویری و ایجاد آرشیو از آنها 5- برقراری ارتباط موثر و مستمر با مراکز علمی ، پژوهشی، تحقیقاتی و مجازی معاونت و برقراری ارتباط بین آنها و مراکز کشوری 6- نظارت بر پوشش تبلیغاتی محیطی و فضای عمومی ساختمان های معاونت 7- انعکاس نقطه نظرات و دیدگاههای دانشجویان، کارکنان و اعضاء هیات علمی به مدیران ارشد معاونت و روابط عمومی ستاد مرکزی 8- نقد و بررسی و تحلیل بازتاب فعالیتهای معاونت 9- نظارت بر پوشش خبری و تصویری مراسم و همایش ها در سطح معاونت 10- مدیریت وب سایت معاونت و تامین محتوای بروز و مناسب 11- پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک 12- مدیریت دانش و ایجاد بانک های تجربه نگاری 13- تولید اخبار از رویدادهای خبری معاونت و ارسال به واحد خبر روابط عمومی ستاد مرکزی دانشگاه 14- نظارت بر اجرای مناسبتهای ملی، فرهنگی مذهبی 15- تعامل با واحد های مجموعه در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارائه 16- توسعه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی |