جلسات داوری فرآیندهای پانزدهمین جشنواره مطهری (ه) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۴:۴۷ | تعداد بازدید: 79

سرپرست گروه مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشگاه و رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره مطهری (ره)، با اعلام اینکه ۹ فرآیند در شش حیطه به دبیرخانه ارسال‌شده است، گفت: طبق روال هرساله، امسال نیز جلسات داوری فرآیندهای پانزدهمین جشنواره مطهری (ه) در سطح دانشگاه برگزار شده است.

دکتر هاشم حشمتی با اشاره به رشد ۳ برابری تعداد فرایندهای ارسالی به دبیرخانۀ جشنواره در مقایسه با سال قبل گفت: حضور پرشور اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان در جشنواره آموزشی شهید مطهری نویدبخش مشارکت هر چه بیشتر در حوزه توسعه آموزش دانشگاه است.

همچنین دکتر فاطمه پورحاجی دبیر اجرائی پانزدهمین جشنواره آموزشی مطهری در دانشگاه،  با ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در راستای پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری گفت: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از فرآیندهای آموزشی برتر در دو سطح دانشگاهی و کشوری و اشاعه و شناسایی فرآیندهای نوین آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های آموزشی نوآورانه هر یک از حیطه‌های تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی، مدیریت و رهبری آموزش، طراحی و تولید محصولات آموزشی و یادگیری الکترونیکی مطرح و پس از بررسی‌های اولیه، نمره دهی فرآیند توسط داوران انجام شد.

دکتر فاطمه پورحاجی با اشاره به اینکه ۹ طرح به دبیرخانه جشنواره راه‌یافته است؛ تصریح کرد: ۱ فرآیند در حیطه تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، ۱ فرآیند در حیطه یاددهی و یادگیری، ۵ فرآیند در حیطه مدیریت و رهبری، ۱ فرآیند در حیطه ارزشیابی، ۱ فرآیند در حیطه یادگیری الکترونیک ارسال‌شده است.