پیام تبریک معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به مناسبت عید نوروز

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ۰۹:۰۰ | تعداد بازدید: 72

دکتر حسن اژدری زرمهری معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه طی پیامی فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز 98 را به روسای محترم دانشکده ها ، روسای محترم بیمارستانها ، مدیران محترم گروه های آموزشی پایه و بالینی ، اعضای محترم هیات علمی ، همکاران ارجمند و دانشجویان گرامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی دانشگاه ؛ در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال 
بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های خدا در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست و با دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد و آموخت چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است و ما اگر او و نشانه‌هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی‌کند. 

فصل بهار، موعد شکوفایی گل، سبزه و زیبا شدن طبیعت است، خداوند در فصل بهار مژده آن را می دهد که بعد از هر زمستان و سختی، بهاری زیبا و قشنگ در راه است.

اینجانب فرا رسیدن بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی ،مراکز پژوهشی و فناور سراسر کشور که در زمینه مسئولیت های خطیر علمی و پژوهشی در نظام آموزش پزشکی کشور تلاش و به ارائه خدمات شایسته و ماندگار می پردازند  تبریک و تهنیت عرض می نمایم و در پرتو الطاف بیکران خداوندی سلامتی و بهروزی شما وخانواده محترم را آرزومندم.

در سالی که گذشت این معاونت به همت و تلاش والای شما عزیزان که بی شک  سرمایه های اصلی دانشگاه در راستای توسعه و تعالی هستید موفق به ارتقای علمی دانشگاه در زمینه های مختلف گردید.  انشااله با حمایت وتلاش شما عزیزان در سال 1398  علاوه بر ادامه توسعه کمی ،  پیشرفت کیفی در امر آموزش نیز میسر گردد.

برچسب های خبر