نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اعضای هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۴:۳۱ | تعداد بازدید: 82

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اعضای هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی با هدف توسعه ی حوزه های آموزشی و پژوهشی در این دانشکده برگزار شد .

دکتر حسین ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به اینکه دانشکده پیرا پزشکی هسته اصلی تکنولوژیکی دانشگاه است افزود ، پیشرفته ترین آزمایشگاه ها ، کارگاه ها ، تخصص های ویژه و عمق دانشی بالا در دانشکده پیرا پزشکی قابل مشاهده است و رشد و توسعه ی روزافزون آن از اهمیت بسزایی برخوردار است .

وی گفت، تمامی اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشکده پیراپزشکی باید ایثار را سر لوحه ی کار خویش قرار دهند تا دانشگاه اهداف و برنامه های خود را با همراهی و همدلی پیش ببرد و از تمام توان و امکانات برای توسعه و ارتقاء کمی و کیفی آموزش بهره گیری شود .

دکتر محمد رضا رضائی منش معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در ادامه اظهار داشت : رسالت دانشکده پیراپزشکی، ارتقاء کمی و کیفی آموزش می باشد که با برنامه ریزی مناسب، توانمند سازی اعضاء هیئت علمی و نیروی انسانی ، بهره گیری از منابع و تجهیزات موجود و تحول در برنامه های آموزشی تحقق خواهد یافت.

در این نشست دکتر محسن نواری رئیس دانشکده پیراپزشکی ضمن ارائه ی گزارش عملکرد این دانشکده در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی ، فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی، به معرفی برنامه های آتی این دانشکده پرداخت.

شایان ذکر است در ادامه ی این جلسه دکتر حسین ابراهیمی پور با اعضای هیئت علمی به تبادل نظر و بررسی چالش های موجود و پیش رو پرداختند.

برچسب های خبر