منتخب مرحله دانشگاهی جایزه بنیاد البرز در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۴۰ | تعداد بازدید: 88

برگزیدگان پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز در مرحله دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه مشخص و دبیر کمیته ی تحقیقات دانشجویی  بعنوان منتخب معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه: مطابق روال سنوات گذشته مبنی بر معرفی دانشجویان برتر به لحاظ آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سطح دانشگاهی و کشوری جشنواره، پس از اطلاع رسانی و فراخوان جمع آوری رزومه ی دانشجویان ابتدا در مرحله دانشگاهی بر اساس ۶ آیتم  آموزشی، پژوهش، فرهنگی و اجتماعی، زبان، مهارت، کارآفرینی و فناورانه و برنامه ها و فعالیت های مقابله با کرونا ارزیابی و سپس بر حسب نمره کسب شده به مرحله کشوری نیز معرفی می شوند. در همین راستا و با تشکیل و امتیاز دهی کمیته ی این جشنواره،  آقای حسین بختیاری دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی بعنوان منتخب در مرحله دانشگاهی معرفی و بر حسب امتیاز کسب شده به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

گفتنی است همایش پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز طی مراسمی در خرداد ماه سال جاری با هدف تقدیر از برگزیدگان سراسر کشور و با حضور مسئولین و شخصیت های علمی و فرهنگی برگزار خواهد شد.