به همت کارگروه هنر و سلامت دانشگاه؛

دومین دوره آموزش کوتاه‌مدت خوشنویسی انگلیسی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۲۵ | تعداد بازدید: 43

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی، دومین دوره آموزش کوتاه‌مدت خوشنویسی انگلیسی  با تدریس دکتر عبدالهی در محل سالن جلسات دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه برگزار شد.

دکتر محبوبه عبدالهی مسئول بسته هنر و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دراین‌باره بیان کرد: امروزه در جهانی که زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بین‌المللی شناخته می‌شود، آشنایی با زیبانویسی انگلیسی و قواعد آن یک ضرورت به نظر می‌رسد. در زبان انگلیسی متونی که به‌صورت رسمی نوشته می‌شوند با عنوان نوشتار رسمی (manuscript) و متونی که با خطوط شکسته و غیررسمی نگارش می‌شوند با عنوان روان (Cursive) شناخته می‌شوند. ازآنجاکه سرعت نوشتن در خط روان بیشتر است، معمولاً در نامه‌ها داستان‌ها و امضا مورداستفاده قرار می‌گیرد. داشتن دستخط زیبا به اعتمادبه‌نفس شما در هرکجای دنیا که هستید می‌افزاید.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: خوشنویسی انگلیسی جزو هنرهایی است که نیاز به تمرین دارد و بعد از مدت کوتاهی تأثیر بسیار زیادی بر روی مخاطبان خود می‌گذارد که در همین راستا این دوره از 8 دی‌ماه به مدت 5 جلسه ویژه اعضاء هیات علمی برگزار می‌گردد تا  علاوه بر تسلط اعضای هیات علمی بر روی مهارت خوشنویسی، در امر خواندن این خط زیبا، مسلط و توانمند شوند.