از دبیر و کارشناس مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تقدیر به عمل آمد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۵:۰۲ | تعداد بازدید: 53

با حضور رئیس ، معاونین، مدیران و اعضاء هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از دبیر و کارشناس مرکز آموزش مداوم این دانشگاه که موفق به کسب عنوان مرکز آموزش مداوم ممتاز کشوری شده اند، تقدیر به عمل آمد .

دکتر حسین ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن تقدیر از دبیر وکارشناس مرکز آموزش مداوم خاطر نشان کرد :  حرکت در مسیر آموزش های مدرن و به روز در حوزه ی سلامت حائز اهمیت است و افرادی که به کارهای بالینی، فنی و تکنیکی مشغول اند نیازمند بهنگام سازی آموزش ها می باشد که مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با برگزاری و اهتمام در این دوره ها موفق به کسب عنوان مرکز آموزش مداوم ممتاز کشوری شده است.

دکتر محمد رضا رضائی منش معاون آموزش، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد :  مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با برگزاری 37 برنامه آموزشی ، 28 برنامه از نوع کنفراس علمی یکروزه ، 9 برنامه آموزشی به صورت کارگاه دارای مجموع امتیازات 190 بوده است که 111 سخنران در این برنامه به آموزش پرداختند و 1552 نفر در این برنامه شرکت نمودند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم از جناب آقای دکتر سید رضا خطیبی دبیر آموزش مداوم و جناب آقای احمد جوانشیری کارشناس مرکز آمورش مداوم، قدردانی به عمل آمد .