فرایند ارسال گزارش مشکلات مربوط به آزمون های مجازی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۱۲:۲۳ | تعداد بازدید: 685

دانشجویان گرامی

فرایند ارسال گزارش مشکلات مربوط به آزمون های مجازی نیمسال دوم 1400-1399 بر اساس دستورالعمل های معاونت آموزشی وزرات متبوع و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه به شرح ذیل می باشد:

1- تکمیل فرم آنلاین گزارش مشکل در فرایند آزمون (برای مشاهده فرم ثبت مشکلات آزمون فیلتر شکن را خاموش کرده کلیک نمایید) و پیوست مستندات (مثل تصویر خطا در صفحه نمایش دستگاه، فیلم آزمون و...) تا حداکثر 12 ساعت بعد از ساعت برگزاری آزمون و سپس پیگیری از طریق کارشناس آموزش دانشکده مربوطه در ساعات اداری با تلفن های جدول ذیل.

2- در صورت تایید مستندات، برگزاری آزمون مجدد بصورت حضوری و یا آنلاین تصویری (شفاهی) تا حداکثر 48 ساعت بعد از آزمون اولیه.

شایان ذکر است که به درخواست های فاقد مستندات و خارج از فرم و فرایند مذکور و همچنین خارج از زمان تعیین شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد. به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی توصیه می شود از سیستم کامپیوتر یا لپتاپ با سرعت اینترنت مطلوب استفاده نمایید. همچنین با توجه به احتمال قطعی برق، اقدامات لازم پیش از آزمون از قبیل شارژ کافی دستگاه های الکترونیک (لپتاپ یا گوشی) و دسترسی به اینترنت همراه مدنظر قرار گیرد.

-  در صورت در دسترس نبودن سایت دانشگاه در بعضی ساعات از این لینک برای ورود به سامانه نوید استفاده نمایید

- توجه نمایید در هنگام آزمون به هیچ عنوان از فیلترشکن استفاده ننمایید

- این صفحه را تا پایان امتحانات جهت اطلاع ازآخرین تغییرات دنبال نمایید

دانشکده

کارشناس دانشکده

شماره تماس

پرستاری و مامایی

سرکار خانم قاسمی

52229202

پیراپزشکی

جناب آقای سالاری

52228023

بهداشت

سرکار خانم حسن زاده

52286275