روند برگزاری اولین استارتاپ ملی زعفران

آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۰۹:۴۵| تعداد بازدید: 32

 

روز (پنج شنبه ) : ایده های منتخب طبق برنامه زمانی توسط مربیان (منتورها )کارگاه هایی شامل : آشنایی با بوم مدل کسب و کار (Business Model Canvas)، کارگاه کمینه محصول قابل ارائه (MVP)، نحوه ارائه ایده، توسعه محصول، مشتری یابی ونحوه تولید محصول اولیه و حداقلی را در جهت پیشبرد و اجرایی کردن ایده سپری می کنند

 

روز (جمعه ) : گروه ها آخرین تلاش‌ها را در راستای تولید نمونه اولیه محصول شان انجام می‌دهند و آماده ارائه آن در حضور داوران می‌شوند.

در عصر روز جمعه  زمان بررسی ایده‌ها و محصول اولیه حاصل از آن ایده است، به طوری که گروه‌ها با ارائه توضیحات در زمینه توجیه اقتصادی طرح، ارزشی که ارائه می‌دهند و افرادی که به عنوان مصرف‌کنندگان نهایی در نظر گرفته شده‌اند و…  از طرح خود دفاع می‌کنند.

در نهایت سه تیم برتر با رأی نهایی داوران انتخاب می‌شوند. برنده واقعی این رویداد گروه‌هایی هستند که تیم تشکیل شده خود را بعد از رویداد حفظ کرده و با تجربیاتی که به دست آورده‌اند استارت‌آپ خود را تبدیل به یک شرکت سودآور کنند.

مزایای شرکت در این رویداد ( چهارمین رویداد استارتاپی و اولین ماراتون استارتاپی ملی زعفران با رویکرد سلامت)

۱. صدور گواهی حضور در برنامه برای کلیه شرکت کنندگان

۲. اهدایای جوایز به 3 تیم برتر

۳. معرفی جهت استقرار تیم های برتر در مراکز رشد

۴. معرفی سرمایه گذار برای طرح های کسب و کار

۵. اخذ مشورت و دریافت تجربیات بزرگان حوزه صنعت زعفران